Fanni o'zlashtirish maqsadi;

-Magistantlarni korporativ tahlilchi, maslahatchi yoki ilmiy tadqiqotchi sifatida faoliyatga tayyorlash.

-Kuchsiz tuzilgan ma'lumotlarning katta hajmini qayta ishlash va ularni tahlil qilish va qaror qabul qilish uchun mos ma'lumotlarga aylantirish ko'nikmalarini rivojlantirish. Katta hajmdagi ma'lumotlarni qayta ishlash zarurati, shuningdek, haqiqiy tahliliy materiallardan foydalanish bo'yicha maxsus mashqlar va ularni sharhlarga aylantirish, kompaniya rahbariyati uchun qisqacha tahliliy eslatmalar va hk.;

- "O'rmondan tashqarida" aniq dalillarni va aniq ma'lumotlarni aniqlash uchun talabalarning qobiliyatlarini rivojlantirish strategik rivojlanishning umumiy qonuniyatlari hisoblanadi. Bu talabalarga tijorat firmalarining strategiyalarini ishlab chiqishda ishlatiladigan barcha vositalarni (tahliliy ishlar) taqdim etishni o'z ichiga oladi;

- Talabalar bilimlarning turli sohalarida ma'lumotni sintez qilish uchun vakolatlar amaliyotida foydalanishlari. Ushbu ko'nikmaga o'quv materiallarining "ensiklopedik" sini ko'paytirish, turli xil fanlar (marketing, moliya, kadrlar) va turli fanlar (iqtisodiyot, texnologiya, sotsiologiya, psixologiya, ekologiya, geografiya) dan biznesni tahlil qilish usullari va ish usullarini kiritish orqali erishiladi;

-Hamkasblar bilan faol hamkorlikda talabalarning samarali ishlash qobiliyatlarini rivojlantirish. Ushbu ko'nikmalarni rivojlantirish ishlarni jamoaviy tahlil qilish, maqolalarni muhokama qilish, tahliliy materiallarni o'rganish, tadqiqotchilarning ijtimoiy tarmoqlariga jalb qilish orqali erishiladi;

-Hamkasblar oldida o'z pozitsiyalarini oqilona shakllantirish va himoya qilish uchun talabalarning ko'nikmalarini rivojlantirish. Ushbu mahoratning rivojlanishiga tahlil natijalarini guruh ichidagi munozaralar paytida, shuningdek, seminar davomida umumiy taqdimotda muammoga o'z (individual yoki guruh) qarashlarini qo'llab-quvvatlash orqali erishish;

- magistrantlar tomonidan talablarga bo'ysunish va bo'ysunish ko'nikmalaridan foydalanish. Ushbu qobiliyat gumanitar yo'nalishga ega nufuzli universitetlarning mag'rur va nufuzli bitiruvchilariga berilishi juda qiyin. Shunga qaramay, seminarda ish jarayonida muqobil yoki murosali echimlarni izlashga qaratilgan hamkasblar va ma'ruzachining (o'qituvchining) individual va guruhli taqdimotlarini qattiq tanqid qilish orqali ushbu mahoratni rivojlantirish kerak.